29.06.2018 - Advantec ERP gotowy na Split Payment

Już 1 lipca w życie wchodzi tzw. split payment, czyli metoda podzielonej płatności VAT.

Split payment. Na czym polega?

Split payment polega na tym, że płatność za towary lub usługi jest dzielona na dwie kwoty: kwotę netto (np. 1000 zł) oraz kwotę pokrywającą podatek VAT (23 proc., a więc 230 zł). Podziału płatności automatycznie dokona bank.

Pieniądze na pokrycie kwoty netto trafią na konto firmowe dostawcy, natomiast środki na pokrycie podatku popłyną na jego specjalny rachunek VAT, który znajdzie się pod nadzorem fiskusa. Taki specjalny rachunek VAT od 1 lipca 2018 r. będzie miał każdy podatnik VAT, prowadzący działalność gospodarczą i posiadający konto firmowe. Zostanie on mu założony automatycznie, bez konieczności składania wniosków.

Z najlepszymi życzeniami.

Zespół Advantec Software ITC

24.05.2018 - Advantec ERP a RODO

System Advantec ERP jest zgodny z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych. Posiada on wiele funkcjonalności i możliwości, dzięki którym może być odpowiednio dostosowany do RODO. Są to m.in.:

  • Identyfikatory użytkowników i hasła – administrator powinien stworzyć odpowiednie identyfikatory i hasła dla użytkowników, aby dostęp do danych w systemu był ograniczony tylko dla konkretnych osób. W związku z tym, że baza danych Advantec ERP znajduje się na SQL Server, to systemy bezpieczeństwa Advantec ERP i SQL Server pracują wspólnie, aby tylko upoważnieni użytkownicy mieli dostęp do danych. Advantec ERP wykorzystuje również bezpieczne, szyfrowane połączenie z centrum danych.
  • Uprawnienia – system zabezpieczeń Advantec ERP pozwala kontrolować, do których obiektów i tabel użytkownik będzie miał dostęp. Możliwe jest zdefiniowanie rodzaju dostępu, a dodatkowe uprawnienia można udzielać lub odbierać w czasie rzeczywistym. Dzięki temu, będą oni mieć dostęp do poufnych informacji wymaganych do pełnienia swojej roli tylko w określonym czasie.
  • Obowiązek rozliczalności – Advantec ERP pozwala w łatwy sposób udowodnić, że Twój biznes jest zgodny z RODO. Wspomniana zasada wymaga udowodnienia, że przestrzega się wielu elementów z „checklisty” – a wiele z nich to standardowa funkcjonalność w Advantec ERP.

Z najlepszymi życzeniami.

Zespół Advantec Software ITC

09.01.2017 - Abonament 2017 systemu Advantec ERP

mixing zoloft and weed

mixing lexapro and weed xn--sorpendlerklub-sqb.dk

amlodipin sandoz

amlodipin teva bivirkninger

naltrexone vs naloxone mechanism of action

naltrexone and naloxone difference blog.fetish-kinks.com

viagra

viagra prodej searchengineoptimization-seo.net

buy abortion pill over the counter

buy abortion pill online usa by-expression.com

antidepressants and alcohol liver

antidepressants and alcohol

W dniu 09-01-2017 ukazała się nowa wersja systemu Advantec ERP nr 4.50. Jest ona dostępna dla wszystkich użytkowników systemu, którzy zakupili subskrypcję aktualizacji na rok 2017. Udostępniony pakiet oprogramowania dostosowuje system do zmian jakie zostały wprowadzone w ustawodawstwie oraz rozszerzenia funkcjonalne wprowadzone do oprogramowania przez jego autorów.
Nowa wersja 4.50 Systemu Advantec zawiera:

  • Obsługa nowych wzorów wysyłek JPK_VAT
  • Zmiany w module środków trwałych
  • Zmiany w module kadrowym i płacowym (zmiana płacy minimalnej, nowe zasady rozliczenia kwoty wolnej od poadatku)

Oraz wiele innych ważnych funkcjonalności których szczegółowy wykaz znajduje się w materiałach informacyjnych o wersji 4.50 do pobrania z naszej strony.

Z najlepszymi życzeniami.

Zespół Advantec Software ITC